ترجمه اسپانیایی به فارسی
چه زمانی ترجمه رسمی دانشنامه مورد تایید است؟

مطابق با آخرین دستورالعمل دادگستری ترجمه دانشنامه تنها در صورت وجود ریزنمرات قابل تایید است

آیا دانشنامه های دانشگاه آزاد نیاز به تاییدات دارند ؟

اگر دانشنامه شما هولوگرام داشته باشد خیر در صورتی که اگر فاقد هولوگرام باشد باید به تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برسد

قیمت و زمان ترجمه رسمی دانشنامه ؟

برای استعلام دقیق قیمت و مدت زمان ترجمه رسمی دانشنامه طبق نرخ قانونی لطفا با ما در ارتباط باشید

 

تومان

ترجمه کتاب به روش سنتی

 معمولا ترجمه کتاب به روش سنتی شامل سه مرحله است :

  1. اولا خود شما باید به دنبال مترجم حرفه ای بگردید تا کتاب خود را ترجمه کند
  2. ثانیا هزینه ترجمه شما معمولا توسط شخص تعیین میشود
  3. ثالثا چاپ و انتشار کتاب شما توسط بازار خرده فروشان خواهد بود .

نکته ۱: جهت آشنایی با انواع خدمات ترجمه به زبان های مختلف در موسسات قانونی کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

ترجمه کتاب

 

تومان

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی به صورت کاملا تخصصی در تیم ترجمه مقاله ما انجام می شود 

اگر دانشجو هستید و قصد ترجمه مقاله خود را به صورت کاملا تخصصی توسط یک تیم ترجمه با بیش از 15 سال سابقه را دارید پیشنهاد میکنیم با خدمات ترجمه تخصصی ما آشنا شوید .

ترجمه مقاله دانشجویی شما توسط اساتید نخبه دانشگاهی از زبان انگلیسی به فارسی و بیش از 60 زبان زنده دنیا برای اولین بار در ایران

 

تومان

تمامی مندرجات شناسنامه از ابتدا تا انتها توسط مترجم ترجمه می‌شود:

  • شناسنامه اشخاصبالای 15 سالبدون داشتن عکسقابل ترجمه و تأیید نمی‌باشد.

خدمات ترجمه شناسنامه توسط دارالترجمه رسمی ما انجام می شود لازم به ذکر است شما به محض خرید محصول برای ترجمه رسمی تمامی اقدامات کاملا قانونی توسط دارالترجمه رسمی انجام شده و تمامی خدمات ترجمه رسمی شناسنامه به همراه مهر مترجم و تاییدات خواهد بود

55000 تومان تومان

انجام خدمات ترجمه فیلم در دارالترجمه پارسیس از جمله خدماتی است که تنها توسط مترجم تخصصی انجام خواهد شد. ترجمه انواع فیلم و سریال های بروز در سال جدید به همراه زیر نویس های اختصاص و دوبله انجام می شود. ما تجربه ترجمه فیلم های خارجی را برای سایت های معتبر ایرانی دانلود فیلم داریم. اگر نیازمند آشنایی بیشتر با نحوه انجام این خدمات دارید میتوانید با کارشناسان ما در این خصوص در ارتباط باشید.

تومان


نوشته شده توسط : غبیشاوی

ترجمه زبان اسپانیایی، هم اکنون در سایت‌های معتبر به وسیلهٔ کارشناسان و مترجمان کار کشته در حال انجام است و همچنین برای ترجمه می‌توان از سرویس‌های ترجمه آنلاین نیز استفاده کرد.

زبان اسپانیایی یکی از زبان‌های پر مخاطب دنیا به شمار می‌رود که مردم زیادی از آن به عنوان زبان اصلی استفاده می‌کنند. در بعضی مواقع با توجه به شرایط، نیاز است که متن‌هایی را به زبان اسپانیایی و یا بالعکس ترجمه کرد. برای این کار بعضی از کاربران خود به ترجمه آنلاین با استفاده از سرویس‌های مترجم اقدام می‌کنند و در بعضی موارد به خاطر اینکه کیفیت کار برای افراد بسیار مهم است می‌توانند به صورت آنلاین از طریق وب سایت‌های معتبر متون مورد نظر خود را ترجمه کنند.

آشنایی با زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی جز چند زبان برتر زنده دنیا محسوب می‌شود به طوری که امروزه 350 میلیون نفر در جهان، زبان اصلی آن‌ها اسپانیایی است و حدوداً 40 میلیون نفر دیگر، زبان اسپانیایی را به عنوان زبان دوم در کشور خود می‌شناسند. در برخی از کشورها نظیر کانادا، فیلیپین و مراکش مردم با زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند.

لازم به ذکر است که در بین زبان‌های معرفی شده در سازمان ملل رتبه ششم را زبان اسپانیایی از آن خود کرده است. زبان اسپانیایی در ادبیات نیز پیشی گرفته، به طوری که اولین رمان چاپ شده به زبان اسپانیایی است و همچنین اشعار ادبیاتی در امریکای لاتین نیز به زبان اسپانیایی نگارش شده است.

ترجمه چیست؟

ترجمه، به معنای بازگرداندن متن مبدأ به زبان مقصد می‌باشد. برای اینکه بتوان متن مورد نظر را به زبان مد نظر باز نویسی کرد مورد ترجمه توسط مترجمان قرار می‌گیرد.

برای اینکه بتوان یک ترجمه خوب و قابل فهم را ارائه داد باید بتوان با نوشته‌ها و زبان مورد نظر ارتباط مفهومی برقرار کرد. برای ترجمه، در اولین قدم به صورت واژه به واژه ترجمه را انجام می‌دهند و بعد از آن با توجه به مفهوم به دست آمده متن را معنی می‌کنند و سپس به بررسی آن می‌پردازند.

 در حال حاضر، در تمام کشورها، با داشتن تسلط به زبان‌های دیگر و یاد گیری ترجمه، افراد متعدی می‌توانند اقدام به ترجمه نمایند. در خصوص ترجمه متون هم اکنون می‌توان به مراکز مورد نیاز و در دسترس که با استفاده از مترجمان زبده مشغول هستند مراجعه کرد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباط زیاد کاربران با دنیای مجازی هم اکنون می‌توان ترجمه‌های خود را به صورت اینترنتی و بدون هیچ گونه اتلاف وقتی انجام داد. یکی از روش‌های ترجمه آنلاین، استفاده از وب سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین است. با کمک سرویس‌ها می‌توان متن‌های کوتاه را ترجمه و بازنویسی کرد. اگر متن‌های شما به صورت کلی بوده و قادر نمی‌باشید که خود به تنهایی اقدام به ترجمه نمایید و برای صرفه جویی در وقت و زمان خود می‌توانید از وب سایت‌هایی که به صورت آنلاین اقدام به ترجمه می‌نمایند استفاده کرد.

سرویس‌های مترجم انلاین

برای اینکه شما ترجمه‌های خود را به تنهایی و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای انجام دهید می‌توانید از سرویس‌های آنلاین استفاده کنید که هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند. هم اکنون در ادامه بحث معرفی کوتاهی از آن‌ها خواهیم داشت.

با پیشرفت کردن تکنولوژی و ارتباطات و نیازمند بودن شرکت‌ها و مؤسسات به ترجمه، استفاده از مترجم‌های آنلاین رو به افزایش است. با استفاده از این سرویس‌ها می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین ترجمه را تحویل بگیرید.

از جمله سرویس‌هایی که به خوبی ترجمه را انجام می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوگل ترنسلیت: در مورد گوگل ترنسلیت همین بس که این سرویس می‌تواند ترجمه‌ها را به 100 زبان مطرح دنیا انجام دهد.
  • سرویس مترجمی بینگ: یکی دیگر از سرویس‌های مترجمی معروف و خوشنام، سرویس مترجمی بینگ می‌باشد. این سرویس تحت نظر شرکت مایکروسافت فعالیت خود را انجام می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز این سرویس این است که می‌توانید بدون انتخاب زبان مبدأ اقدام به دریافت ترجمه کنید فقط کافی است که متن مورد نظر را در محل تعیین شده تایپ و یا جاگذاری کنید تا به صورت خودکار تشخیص دهد که به چه زبانی است و ترجمه را انجام دهد.
  • مترجم آنلاین DEEPL: این سرویس امکاناتی ویژه‌ای برای انجام ترجمه دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس که به 7 زبان رسمی دنیا مسلط است ترجمه‌های خود را انجام دهند.
  • سرویس ترجمه آنلاین SpanishDict: این مترجم برای ترجمه انگلیسی به اسپانیایی بسیار کار آمد است به طوری که کسانی که می‌خواهند زبان اسپانیایی را آموزش ببینند می‌توان از آن استفاده کنند.
  • سرویس ترجمه آنلاین IM Translator: این سرویس یک ویژگی منحصر به فرد دارد که با دیگر سرویس‌های دیگر در ارتباط است به گونه‌ای که اگر شما متنی را در این سرویس ترجمه کنید در سرویس‌های دیگر نظیر گوگل و بینگ نیز قابل مشاهده است.
  • سرویس ترجمه آنلاین Collins: با توجه به امکانات کمی که این سرویس دارد ولی به خاطر اینکه توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و به راحتی می‌توان متن را کپی کرد قابلیت استفاده دارد. در ضمن این سرویس 30 زبان زنده دنیا را تحت پوشش خود دارد.
  • سرویس ترجمه آنلاینPROMT: با توجه به اینکه این سرویس فقط قادر است 16 زبان زنده‌ای دنیا را تحت پوشش خود داشته باشد ولی به خاطر داشتن امکانات ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
  • سرویس ترجمه آنلاینBabylon: یکی از سریع‌ترین سرویس‌های ترجمه زبان می‌باشد که از 30 زبان زنده‌ای دنیا حمایت می‌کند.

 

ترجمه زبان اسپانیایی با استفاده از گوگل

یکی از روش‌های ترجمه، استفاده از گوگل ترانسلیت است که می‌تواند به صورت آنلاین متون مورد نظر شما را ترجمه کند. گوگل ترانسلیت در سال 2006 قبل از اینکه کلمه را به زبان مقصد بازگرداند به اسپانیایی ترجمه می‌کرد و سپس به زبان مقصد ترجمه را انجام می‌داد ولی از سال 2016 با توجه به آمار استفاده از این ابزار، گوگل اعلام کرد که مستقیم ترجمه را انجام می‌دهد و به جای اینکه کلمه به کلمه ترجمه صورت بگیرد یک جمله را به صورت آنلاینی به زبان مقصد ترجمه می‌کند و همین امر باعث شده است که ترجمه‌ها صحیح‌تر و به زبان مورد نظر نزدیک‌تر باشد.

هم اکنون کاربران زیادی در حال استفاده از گوگل ترانسلیت هستند که با کمک گرفتن از این ابزار اقدام به ترجمه جملات خود می‌کنند. لازم به ذکر است که گوگل به 100 زبان دنیا قابلیت ترجمه را دارد و می‌تواند نوشته‌ها را به زبان دلخواه شما بازگرداند.

ترجمه آنلاین زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی نیز جز زبان‌های مطرح بوده که می‌توان به راحتی اقدام به ترجمه آن نمود. در ترجمه اسپانیایی باید با توجه به نوع نیاز خود اقدام کنید. که در مورد تحصیل و کار و یا تجارت است. در سرویس‌های آنلاین که قادر به ترجمه هستند می‌توان زبان اسپانیایی را نیز یافت به همین خاطر می‌توان به راحتی اقدام به ترجمه آنلاین کرد.

چگونگی ترجمه فارسی به اسپانیایی و بالعکس

در ترجمه زبان اسپانیایی به فارسی به مانند دیگر زبان‌های خارجی اقدام می‌شود به این صورت که قبل از ترجمه تمام واژه‌ها را به صورت جداگانه معنی می‌کنند و در کنار هم قرار می‌دهند بعد از مطالعه و فهم موضوع اقدام به ترجمه و جمله بندی مناسب برای متن مذکور می‌کنند. در این روش ترجمه به صورت مفهومی انجام می‌شود نه اینکه به صورت کلمه‌ای انجام شده باشد و به خاطر همین قابل فهم تر است. بعد از اینکه متن مورد نظر آماده شد آن را مورد بازبینی و بررسی قرار می‌دهند.

کاربرد ترجمه زبان اسپانیایی

شاید برای خیلی‌ها این سؤال پیش بیاید که ترجمه زبان اسپانیایی چه کاربردی دارد؟ باید به این نکته توجه کرد که خیلی از افراد قصد دارند برای ادامهٔ تحصیل به کشور اسپانیا و یا کشورهایی که زبان اول آن‌ها اسپانیایی است سفر کنند پس باید بتوانند متن‌ها و مدارک ارائه شده برای آن‌ها را به زبان اسپانیایی ارسال کنند.

یا اینکه اگر شخص و یا اشخاصی قصد دارند که به دنبال کار دارند و می خواهند به عنوان یک تاجر محصولات و وب سایت خود را برند کنند می‌توانند با ترجمهٔ وب سایت خود به زبان اسپانیایی وارد این عرصه شوند.

 چگونگی ثبت سفارش ترجمه اسپانیایی در وب سایت‌ها

برای اینکه بتوانید ترجمه خود را از طریق وب سایت‌های مترجمی انجام دهید می‌تواند با ورود به صفحه پنل کاربری خود اقدام به ثبت سفارش کنید که در آن قسمت مقدار هزینه و زمان صرف شده برای ترجمه متن شما ارائه می‌شود که می‌توانید با انتخاب آن متن خود را برای ترجمه ارسال کرده و بعد از دریافت ترجمه تسویه خود را انجام دهید.

فلذا در انتخاب وب سایت مورد نظر خود دقت بالایی داشته باشید تا هم متن خوبی را تحویل بگیرید و هم آنکه دچار مشکلات بد قولی و کلاه برداری نشوید.

 





:: برچسب‌ها: خدمات ترجمه اسپانیایی, ترجمه آنلاین زبان اسپانیایی,ترجمه اسپانیایی به فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: