خدمات آنلاین ترجمه
چه زمانی ترجمه رسمی دانشنامه مورد تایید است؟

مطابق با آخرین دستورالعمل دادگستری ترجمه دانشنامه تنها در صورت وجود ریزنمرات قابل تایید است

آیا دانشنامه های دانشگاه آزاد نیاز به تاییدات دارند ؟

اگر دانشنامه شما هولوگرام داشته باشد خیر در صورتی که اگر فاقد هولوگرام باشد باید به تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برسد

قیمت و زمان ترجمه رسمی دانشنامه ؟

برای استعلام دقیق قیمت و مدت زمان ترجمه رسمی دانشنامه طبق نرخ قانونی لطفا با ما در ارتباط باشید

 

تومان

ترجمه کتاب به روش سنتی

 معمولا ترجمه کتاب به روش سنتی شامل سه مرحله است :

  1. اولا خود شما باید به دنبال مترجم حرفه ای بگردید تا کتاب خود را ترجمه کند
  2. ثانیا هزینه ترجمه شما معمولا توسط شخص تعیین میشود
  3. ثالثا چاپ و انتشار کتاب شما توسط بازار خرده فروشان خواهد بود .

نکته ۱: جهت آشنایی با انواع خدمات ترجمه به زبان های مختلف در موسسات قانونی کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

ترجمه کتاب

 

تومان

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی به صورت کاملا تخصصی در تیم ترجمه مقاله ما انجام می شود 

اگر دانشجو هستید و قصد ترجمه مقاله خود را به صورت کاملا تخصصی توسط یک تیم ترجمه با بیش از 15 سال سابقه را دارید پیشنهاد میکنیم با خدمات ترجمه تخصصی ما آشنا شوید .

ترجمه مقاله دانشجویی شما توسط اساتید نخبه دانشگاهی از زبان انگلیسی به فارسی و بیش از 60 زبان زنده دنیا برای اولین بار در ایران

 

تومان

تمامی مندرجات شناسنامه از ابتدا تا انتها توسط مترجم ترجمه می‌شود:

  • شناسنامه اشخاصبالای 15 سالبدون داشتن عکسقابل ترجمه و تأیید نمی‌باشد.

خدمات ترجمه شناسنامه توسط دارالترجمه رسمی ما انجام می شود لازم به ذکر است شما به محض خرید محصول برای ترجمه رسمی تمامی اقدامات کاملا قانونی توسط دارالترجمه رسمی انجام شده و تمامی خدمات ترجمه رسمی شناسنامه به همراه مهر مترجم و تاییدات خواهد بود

55000 تومان تومان

انجام خدمات ترجمه فیلم در دارالترجمه پارسیس از جمله خدماتی است که تنها توسط مترجم تخصصی انجام خواهد شد. ترجمه انواع فیلم و سریال های بروز در سال جدید به همراه زیر نویس های اختصاص و دوبله انجام می شود. ما تجربه ترجمه فیلم های خارجی را برای سایت های معتبر ایرانی دانلود فیلم داریم. اگر نیازمند آشنایی بیشتر با نحوه انجام این خدمات دارید میتوانید با کارشناسان ما در این خصوص در ارتباط باشید.

تومان


نوشته شده توسط : غبیشاوی

ترجمه آنلاین

خدمات آنلاین ترجمه

خدمات آنلاین ترجمه به معنی نوعی خدمات ویزه بر بستر اینترنت به مشتریان عزیز است که در سراسر این کره خاکی متوانند بدون مراجعه به دارالترجمه انگلیسی , متون , مدارک و اسناد خود را از طریق بخش ثبت سفارش ترجمه آپلود کرده و بلافاصله قیمت گذاری شود , روند اعلام هزینه و زمان در خدمات ترجمه آنلاین انگلیسی پارسیس به نحوی سریع است که مشتریان عزیز معطلی نخواهند داشت .

تعریف خدمات آنلاین ترجمه انگلیسی

ترجمه انگلیسی عبارت است از ارتباط معنا از یک زبان ( انگلیسی ) به زبان دیگر (هدف) خواهد بود . ترجمه به اطلاعات مکتوب اشاره دارد ، در حالی که تفسیر به اطلاعات گفتاری اشاره دارد. در اینجا منظور از تفسیر همان ترجمه شفاهی است .

 

هدف ترجمه انتقال لحن اصلی و هدف یک پیام با در نظر گرفتن تفاوت های فرهنگی و منطقه ای بین زبانهای مبدا و هدف است.

 

ترجمه زبان انگلیسی  توسط انسان قرن ها آغاز شده است ، پس از ظهور ادبیات مکتوب. مترجمان امروزی برای دستیابی به کار خود از ابزارها و فناوریهای پیشرفته استفاده می کنند و برای ساده سازی و ساده تر کردن وظایف خود به برنامه های نرم افزاری متکی هستند. کافیت برای این منظور با ورود به بخش ترجمه آنلاین اطلاعات بیشتر کسب کنید.

 

سازمان های مختلف در سراسر جهان ، شامل بخش های زیادی از ماموریت ها و دستورالعمل های خود را برای ترجمه  متون و محتواهای متنوع به کار میگیرند  و ترجمه محتواهای مختلفی را از جمله ترجمه انگلیسی برچسب های محصول ، ترجمه انگلیسی اسناد فنی ، بررسی کاربران ، مطالب تبلیغاتی ، گزارش های سالانه و موارد دیگر.

 

خدمات ترجمه معتبر

احساس غرق شدن در روند مهاجرت ایالات متحده؟ جزئیات بسیاری وجود دارد که به تضمین شهروندی ایالات متحده شما می انجامد. ما می خواهیم روند کار را برای شما آسانتر کنیم.

 

ما خدمات ترجمه  فوری انگلیسی، دقیق و حرفه ای با مجوز قانونی را ارائه می دهیم. ترجمه های ما 100٪ دقیق ، گواهی شده و تضمین شده توسط USCIS قابل قبول است!

خدمات ترجمه اسناد رسمی انگلیسی

اگر به خدمات ترجمه  رسمی انگلیسی با قیمت پایین و چرخش سریع نیاز دارید ، به یک آژانس ترجمه معتبر نیاز دارید. شما به یک شرکت ترجمه معتبر حرفه ای نیاز دارید که متخصص ترجمه های معتبر باشد. ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

ما مترجمان معتبر و دفتر اسناد رسمی را داریم که به راحتی 24/7 در دسترس هستند. بنابراین ما همیشه در سریعترین زمان قادر به ارائه 100٪ ترجمه دقیق اسناد رسمی هستیم. بعلاوه ، ما مترجمان معتبر حرفه ای داریم که در هر صنعتی تخصص دارند. بنابراین مهم نیست که برای چه نوع سندی به ترجمه های معتبر نیاز دارید ، تیم متخصصان ما آن را با استفاده از اصطلاحات خاص صنعت ترجمه می کنند

دارای مجوز در مقابل خدمات ترجمه معتبر

ترجمه معتبر توسط هر مترجم حرفه ای قابل ارائه است. مترجم باید یک سندی را امضا کند که مطمئن شود ترجمه یک ماکت دقیق از اصل مقاله است و ترجمه آن تأیید شده است.

 

ترجمه معتبر به دفتر اسناد رسمی نیاز دارد كه شاهد روند صدور گواهینامه باشد. برای به دست آوردن ترجمه معتبر ، مترجم گواهی صحت را در مقابل دفتر اسناد رسمی امضا می کند. سپس دفتر اسناد رسمی سند را امضا و مهر می کند. این سند امضا شده به عنوان یک تأیید اعتبار شناخته می شود و می تواند برای هر نوع ارسال که نیاز به این سطح تأیید دارد ، استفاده شود.

 

ترجمه معتبر به طور معمول توسط مدارس و دانشگاه های مختلف برای تأیید مدارك مربوط به برنامه ، دوره های قبلی گرفته شده و دیپلم به زبانی خارجی برای مدرسه درخواست می شود. ترجمه های معتبر برای اسناد قانونی مانند اوراق مهاجرت ، شناسنامه ، قراردادهای تجاری و نسخه های دادگاه الزامی است.

 

اگر مطمئن نیستید که به کدام نوع سندی نیاز دارید ، نگران نباشید. متخصصان خبره ما این روند را از داخل می دانند و 24/7 در راه مشاوره شما هستند.

 





:: برچسب‌ها: ترجمه آنلاین , ترجمه آنلاین انگلیسی , خدمات ترجمه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: